Thursday 10 July 2014

Membina Bisnes Affiliate & Menjana Komisen 5 Angka...Tiap Bulan!!!!


Tarikh: Khamis, Julai 10, 2014

Salam Mesra,

Kalau anda ingin menjana wang secara online, kerja dari rumah atau mana-mana jua, dan membina perniagaan sendiri dengan fleksibel... anda berada di tempat yang betul! Nama saya Edmund dan saya dah lama berniaga di Internet sejak tahun 2005.
Tahukah anda bahawa ramai orang peniaga dan usahawan pergi online untuk mencari peluang baru sejak pertengahan 90'an? Dan kebelakangan ini, semakin ramai lagi orang baru dari seluruh dunia menjejak Internet dengan harapan untuk menjana wang yang lebih.
Walaupun ada banyak cara untuk menjana wang dari Internet, tahukah anda juga bahawa Affiliate Marketing merupakan satu-satunya cara yang paling popular untuk menjana pendapatan yang lumayan bagi orang-orang yang baru bermula dan termasuk otai usahawan Internet?

Pengenalan Kepada Affiliate Marketing

Sekiranya anda belum biasa atau pernah dengar, Affiliate Marketing ialah aktiviti pemasaran untuk vendor produk. Andaikan anda macam 'sales agent'. Anda tolong orang lain jual produk dia, anda dapat komisen.


CONTOH:
Katakan produk vendor berharga USD100. Dia beri komisen 50%. Jadi kalau anda boleh tolong dia jual satu, anda dapat komisen USD50. Kalau anda tolong dia jual 10, anda dapatUSD50 x 10 = USD500!


No comments:

Post a Comment