Wednesday 16 July 2014

Dapatkan E-Book Sistem Perakaunan Yang Senang Diaplikasi..Harga Juga Jauh Lebih Rendah..Sila Dapatkan Dengan Segera...


Perhatian: Andakah anda mahukan sistem perakaunan senang dan praktikal?

Kini Anda Boleh Dapatkan
Sistem Perakaunan Yang Sama Fungsinya
Seperti Perisian Yang Terdapat Dipasaran
Tetapi Dengan Harga Yang
Jauh Lebih Rendah!!

“Kejayaan Sebenar Seorang Usahawan Adalah Bijak Dalam Pengurusan Kewangan, Maka Produk Kami Menawarkan Sistem Perakaunan Yang Senang Untuk Menguruskan Kewangan”..





Daripada : Arip Karim
Kepada : Usahawan dan Bakal Usahawan


Adakah anda mahukan akaun perniagaan yang baik dan lengkap tetapi tidak mahu berbelanja mahal?

Sebelum itu,biar saya perkenalkan diri saya terlebih dahulu. Nama saya Arip Karim. Saya mempunyai kemahiran dalam bidang perakaunan dan memiliki Ijazah Sarjana Muda Perakaunan (Kepujian) UiTM. Kini saya bekerja di sebuah firma audit di ibu kota. Kerja-kerja perakaunan adalah rutin saya di pejabat.

Idea tercetusnya sistem DKS ini adalah ketika saya nak buat perakaunan perniagaan saya sendiri. Saya mempunyai masalah berikut;

·                     Perisian perakaunan dipasaran terlalu mahal
·                    Saya juga terpaksa renew lesen tiap-tiap tahun
·                  Perisian terlalu rumit, saya mungkin ambil masa yang lama untuk mahirkan dengan              sistem baru.

Jadi saya ambil keputusan membina sistem perakaunan saya sendiri yang berasaskan MS Excel, berfungsi seperti perisian yang ada di pasaran. Maka terciptalah Sistem DKS.
Jadi saya nak kongsikan sistem DKS ini dengan anda. Saya berharap agar sistem DKS ini memudahkan anda mengawal aliran tunai perniagaan anda seterusnya perniagaan anda mempunyai akaun perniagaan yang baik dan lengkap.
Dapatkan Ebook Percuma!!

9 Kesilapan Dalam Perakaunan

 
Realiti Usahawan Sekarang

Sekarang terdapat ramai usahawan di Malaysia samada online atau offline (fizikal), namun mereka tidak tahu akan kepentingan pengurusan akaun perniagaan. Saya harap anda tidak tergolong dalam kumpulan ini.

Bayangkan jika anda tidak ada sistem perakaunan, anda mungkin tidak dapat mengawal aliran duit keluar masuk dengan baik. Malah anda juga tidak tahu keuntungan yang anda jana dengan terpecinci.

Anda mungkin telah berbelanja ribuan ringgit untuk perisian perakaunan, tetapi tidak dapat kuasai perisian itu sepenuhnya kerana terlalu rumit dan ambil masa untuk memahirkannya.

Anda mungkin juga mengamalkan sistem perakaunan manual, saya nak ucapkan anda tahniah kerana tahu kepentingan pengurusan akaun perniagaan. Saya percaya anda terbeban dengan kaedah ini kerana anda kena buat kerja dua kali (double work). Anda terpaksa menghabiskan masa yang agak lama posting akaun dari akaun jurnal ke akaun lejar sehingga ke penyata kewangan.

Apa Kata Mereka Tentang Sistem DKS!!



Memperkenalkan

Sistem Debit Kredit Senang (DKS)

Sistem DKS ini merupakan sistem perakaunan berasaskan MS Excel yang jauh lebih murahberbanding perisian perakaunan yang berada dipasaran. Apa yang paling penting fungsinya sama seperti perisian perakaunan dipasaran.

Apa kelebihan Sistem DKS ?

  1. Harga Sistem DKS sangat rendah dan berpatutan
  2. Tidak perlu renew tiap-tiap tahun, lesen seumur hidup
  3. Sistem DKS sangat senang digunakan kerana hanya anda perlu tahu debit dan kredit sahaja
  4. Tidak perlu install kerana sistem DKS berasaskan Microsoft Excel
  5. Ringkasan akaun, imbangan duga dan laporan kewangan dapat dijana secara automatik
  6. Sistem DKS adalah dalam Bahasa Melayu

Anda Perlukan Sistem DKS Jika Anda Tergolong Golongan Berikut;

1
Usahawan yang memiliki perniagaan
2
Bakal usahawan yang siap sedia memulakan perniagaan
3
Usahawan yang tengah cari sistem perakaunan yang murah
4
Bos/majikan di syarikat tempatan
5
Akauntan di syarikat tempatan

Pengusaha IKS

Jangan Beli Sistem DKS Jika Anda Tergolong Golongan Berikut;

1
Bos syarikat multinasional atau syarikat berskala besar
2
Usahawan yang mampu beli perisian mahal
3
Orang yang tidak mahu uruskan akaun perniagaan
4
Orang yang tidak mahu uruskan aliran wang dengan sistematik
5
Orang yang tidak faham bahasa melayu
6
Orang yang tiada MS Excel di install dalam komputer



Keperluan Untuk Menggunakan Sistem DKS

1.       Anda wajib mempunyai komputer/laptop anda sendiri.
2.       Komputer/laptop anda menggunakan sistem operasi window XP dan keatas.
3.       Perisian Microsoft Excel 2007 dan keatas di installed  dalam   komputer/laptop anda.

Nota: Kami tidak menguji Sistem DKS dengan MS Excel yang di installed dalam sistem operasi machintoch apple. Kami juga tidak menguji Sistem DKS dengan MS Excel 2003

 Tonton Demo Dibawah Untuk Melihat Sistem DKS Secara Menyeluruh




No comments:

Post a Comment